Świąteczne opakowanie na butelkę

Czasem trzeba zapakować butelkę, ale żeby nie być banalnym i nie użyć torebki, postanowiłam zrobić ozdobne opakowanie na butelkę, która będzie prezentem dla Babci.

W tym celu użyłam papieru o wymiarach 23,5 x 28 cm. W ten sposób powstał kartonik o wysokości 23 cm i boku 4 cm (28 cm / 6 cm + zakładka).

Do ozdobienia całości wykorzystałam pastę modelującą, pastę do spękań, złotą i brązową mgiełkę, turkusowy Rainbow Colors, wosk oraz różne tekturki i ozdoby z egoCraft.


Sometimes you need to wrap up a bottle. Trying not to repeat a cliche by using a bottle bag, I decided to make a fancy wrapper myself. The bottle will be a present for Grandma.

I used 23.5cm x 28cm paper. I made a hexagonal packet, 23cm high and with 4cm sides (28cm / 6 = 4cm + a few millimeters of pleat).

For decorating it I used the modelling paste, the crack paste, golden and brown mist, turquoise Rainbow Colors, wax and various chipboards and other decorations by egoCraft (below you can find links to the products).







Do ściągnięcia za darmo przesyłam poniżej digi stemple.
Będzie mi miło, jak w komentarzu zostawicie linka do prac, w których użyliście powyższych digi stempli. Z przyjemnością odwiedzę Wasze blogi i zostawię komentarz :)


You can download the digi stamps.
If you use them in your artwork, it will be nice if you drop me a link to your works. I'll visit your blogs with pleasure and leave a comment :)







W swoich pracach użyłam następujące produkty ze sklepu egoCraft:

In my work I've used the following supplies from the egoCraft shop:




Pozdrawiam
Regards


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 egoCraft.pl , Blogger