Stemplowe nowości

Witajcie,

Ostatnio pokazałam wam jak szybko możecie zmediować waszą tekturkę a dzisiaj chciałabym Was zaprosić do działu ze stemplami...Na naszych sklepowych półkach pojawiło się ostatnio dużo nowości a jedną z nich sa stemplowe przeszycia, które bedą dzisiaj nasza inspiracją do wykonania kompletu kartki i opakowania na prezent dla mężczyzny.

Stemple te są wspaniałym uzupełnieniem kolekcji tekturek z przeszyciami jak również ramek w tym samym stylu. 
Przeszyciowe stempletki świetnie nadają się do wykonania kartek, projektów mix-mediowych lub jako dodatek do waszych art jouarnali.

A więc zaczynamy od wykonania torebki na prezent...

Bazą do jej wykonania  jest kawałek papieru pakowego złożony na pól i sklejony możecie również wyjorzystać dowolna torebkę pakową.Na środek naniosłam białe gesso jako grunt pod stemple.


Kilka resztek papieru przeszyłam na maszynie.

Na naszym białym tle następlowałam przeszycia...

Popryskałam wszystko mgiełkami i przygotowałam pozostałe elementy do dekoracji torebki.


Nakleiłam przeszyte kawałki papieru, jeden z nich przestęplowałam stemplem z przeszyciami pasującymi do maszynowego przeszycia.


Do dekoracji użyłam tekturek z przeszyciami ramki z przeszyciami oraz jedngo ze stempli z naszego sklepiku z sentencją.

Nasza torebka powoli nabiera porządanego wyglądu jeszcze tylko kilka drobiazgów i będzie gotowa.





Na koronkowe kwiatki nakleiłam biały sizal i bazę ze stemplem.

A na zdjęciu poniżej cały komplet.
Do wykonania kartki użyłam bazy prostokątnej ze sklepu egoCraft, resztki papieru przeszytego na maszynie, kawałki stemplowych przeszyć, prostokątną tekturkę z przeszyciami, sznurek oraz tag i sentencję z papierów Studio75.





Do wykonania całego projektu użyłam:









Pozdrawiam i życzę miłego tworzenia 

Agnes




2 komentarze:

Copyright © 2014 egoCraft.pl , Blogger